Hallllååå

Fredag idag! Ingen speciell dag kanske eftersom det är sommarlov och så. Regnet smattrar på rutorna och jag undrar om det någonsin tänker sluta. Vad hände med sommarvärmen? Jag saknar den. Just nu sitter jag och väntar på att det ska klarna upp lite så att jag kan gå ut på min efterlängtade långpromenad, en välbehövd sådan. Promenad med musik är som terapi för mig och all negativitet försvinner ur min kropp.

Det har faktiskt inte hänt så jättemycket sedan i onsdags då jag var hos tandläkaren och fixade klart min tand. Det värkte efteråt av alla grejer de skruvade runt tanden, men nu mår jag prima. Man skall vara glad för gratis tandvård under 20, det gäller att passa på.

Så, den 30 juni börjar jag jobba i 3-4 veckor. Känner mig otaggad, blir det fint väder då så dör jag. Men tiden har en förmåga att krypa fortare än man vill när det finns något som man är otaggad inför. Men man får tänka på pengarna! Som alla säger till mig...

Slutligen, jag är lite trött på bloggens utséende men jag vet inte riktigt vad jag ska göra, vill ha något som sticker ut lite. Mina kunskaper är väldigt basic så jag kan nog inte mycket bättre än detta. Vi får se helt enkelt.

Så, ha en bra dag people <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0