Här sitter jag..

...Och är så jävla trött! Har en hel lägenhet och städa, nu har jag en datapaus. Imorgon torsdag bär det av till Peace&Love festivalen tiidigt - uppgång 04:30 om inte tidigare. Jag åker med min Tim och vi skall ge oss på att vara vakna i mer än ett dygn *spännande*. Så blir det eftersom vi inte har campingbiljett, och vårt tåg hem igen går 6 på fredag-morgonen. Vi kanske hittar någon random bänk att slagga på hehe, vi får se helt enkelt! Jag ska försöka att inte ta med för mycket grejor vilket inte blir lätt om man är jag! Viktigast är väl nattkläder så man inte fryser ihjäl :) Det ska bli kuul! Men jag har inte riktigt fattat att jag ska åka än, jag blir säkert sprallig när jag ska sova ikväll, vilket blir svårt d jag vaknade sååå sent idag. Hmm..ska man återgå till städandet kanske?

Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0