Helgen är slut

...Redan! Jag har stekt både idag och igår så nu börjar man få en liten bränna :) Fredagkvällen spenderades med min kära Johanna, vi gled runt o förde våra intressanta samtal, det var roligt! Sedan har jag vart med min Tim, ätit, sovit och idag vart med Johäni igen. Och vet ni vad? På torsdag är det skolavslutning! =D Otroligt vad tiden rinner iväg!

Imorgon ska jag till mitt jobb och lämna kontonummer, skattepapper och prata om hur det kommer bli och så, ska bli intressant. Jag är verkligen nyfiken som bara den, man vill ju veta exakt vad man kommer tjäna ;)

En annan viktig punkt är klänning till skolavslutningen, måste kirras innan tors! Och en sverigetröja skall också inhandlas denna vecka :)
Ikväll blir det plugg till svenneprovet som är på tisdag, sista provet! Hallelulja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0