Igår var det midsommarafton..

Och idag är dagen efter! Det blev sent igår så jag och Tim sov kvar hos Sofie, jag somnade som en stock! Natten var dock dryg, mådde illa men sängen var så jävla skön! Hehe. Idag är jag bakis, nu har det lagt sig aningen men imorse var det inte nådigt kan jag säga, men har käkat skitmycket. Söta Soffi såg till att jag åt en fet frulle och nu  här hemma har jag tagit en återställare som jag hittade i medicinskåpet! Igår var det i allafall folk hos Soffi, det var riktigt trevligt =) Kanske skulle druckit liite mindre alkohol men gjort är gjort! På eftermiddagen var vi bara några stycken, som gjorde midsommarstång och åt gott =) Mys, jag och Johanna firade midsommar på vårat eget vis med pizza - vi var för lata för att fixa käk, hehe. Soffi hade gjort någon sjukt god tårta som jag förresten måste få receptet på - bland den godaste tårtan jag någonsin ätit! Plus fika, bullar och jordgubbar så svalt gjorde vi inte om man säger så.
Senare på kvällen droppade det in folk, vi satt på terassen och snackade, lekte lekar och drack =) Sedan blev det lite shake till musik också, det kan man ju bara inte vara utan! När kvällen var slut somnade jag direkt, midsommar 2008 var riktigt mysig =) Ikväll har jag tjatat på min Tim att vi ska äta pizza eftersom mitt russin till hjärna behöver fett idag, så pizza blir det om några timmar! Längtar =) Ikväll blir det att ta det luuungt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0