Tisdag med min plutt

Skitdag i skolan, kändes onödig minst sagt!

Vid ett åkte jag in och möte Tim i staden, vi hade tänkt shoppa diverse saker till oss själva. Jag hade lite grejer jag behövde köpa. Men vad händer när man verkligen behöver något? Jo! Man hittar ingenting alls och blir lite butter över det. Det är ju alltid kul att ha nåt nytt på skolavslutningen på torsdag.

Men trots detta missöde var eftermiddagen i stan toppen och supermysig :) Vi gick runt o kollade, gick, gick och åter gick, i flera timmar! Solen gassade och vi åt mjukglass vid vattnet och köpte en sån där godisrem. Sedan tog vi djurgårdsfärjan tillbaka till slussen och sedan bar det av till söder :) Sedan hem!

Jag älskar Stockholm på sommaren, speciellt när man är med den man älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0