Hellu

Idag har bloggen krånglat hela dagen! Jag hade massa tankar på G som jag ville skriva om tidigare, men nu har jag glömt allt. Jag har vart hemma idag också eftersom jag inte var riktigt frisk än..

Hur som helst startade dagen med uppstigning klockan 7 för att genomföra muntliga spanska provet klockan 8. Det gick bra och jag fick G i spanska :) Jag är nöjd faktiskt även fast jag vet att jag kunnat fått VG om jag hade ansträngt mig, men man ska ju satsa på det man tycker är kul istället. Efter spanskan gick jag hem, läste lite samhälle och somnade sedan, haha. Annars har dagen vart grymt tråkig måste jag säga! Fick panik för ett par timmar sen för att jag kände mig så ensam. Åt några ballerinakex för att åtgärda den dåliga känslan, vilket hjälpte sådär måste jag säga. Fast kakorna var ju goda ;)
Visst är man lite krasslig i halsen och svullen i näsan men annars är jag pigg i kroppen och känner mig hyfsat frisk nu på eftermiddagen. Imorgon blir det skola, vi ska äta lunch i stan med staden&framtiden - roligt! Jag ser fram emot morgondagen alltså hehe.
Väääädret alltså - det är ju bara för underbart för att vara sant! LOVE IT

Nu blir det en ipren för mig, pussy på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0