Jag känner mig vuxen idag

Var nyss på möte hos swedbank och fixade sparkonto, känns jätteskönt! En del av min lön kommer dras av till sparkontot varje månad automatiskt :) Eftersom jag är mer av en spenderare så är det ett utmärkt sätt att spara, just att det dras av automatiskt utan att jag tänker på det! Sedan fick jag just ett mail från min chef att jag ska till nya jobb på måndag och lämna kontouppgifter samt snacka lite. Roligt! Båda dessa grejjer får mig att känna mig så..vuxen haha Jag ska ju trots allt fylla 18 om några månader! Fast det är jag ju inte på insidan i allafall, där är jag väl 14 ungefär, höhö.
Annars har jag bara vilat idag för att försöka bli frisk. Det går väl sådär men jag mår bättre än imorse. Framsteg, framsteg. Imorgonbitti är det muntliga provet i spanskan klockan 8, tidig uppgång alltså! Och det kommer inte bli lätt eftersom jag suger på att prata! Så pinsamt! Måste komma på fem frågor på spanska tills dess som man skall fråga de andra i sin grupp. Har även försökt plugga samhälle men det går inte, det gör bara ont när jag försöker läsa så jag får vänta tillsimorgon helt enkelt...Hmm

Ja, nu är jag hungrig så jag ska ta och äta kyckling med sallad och sås

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0