Torsdagen

Det har vart en intensiv dag för halvfriska mig! Jag kämpade till skolan fast jag häll på att svimma av smärta imorse vilket jag är stolt över! Vi åkte till stan med skolan och blev bjudna på lunch, mycket trevligt :) Jag älskar verkligen värmen just nu, korta shorts och ballerinaskoor =D Hur som helst blev Jag, Jojo och Säni kvar på Djurgården ett tag efter att läraren släppt oss så vi parkerade oss på en gräsmatta med glass och solade! Mina ben har faktiskt fått lite färg idag.
Nu på kvällskvisten har jag varit med min älskade, som skulle vara duktig och plugga så jag åkte hem. Så nu sitter man här, chillar, har nyss ätit 2 bullar med mjölk..jag känner migokej. Ber till gud att onda magen min kan låta mig få en bra helg iaf.
Egentligen skulle jag haft samhällsprov imorgonbitti men jag blir tvungen att skjuta på det, jag måste sätta min hälsa före. Jag går jämt runt och oroar vilket har lätt till min kroniska magkatarr. Jag måste lära mig att hitta någon slags ro och slappna av men det är näst intill omöjligt för någon som jag.

Oh på måndag ska jag till mitt jobb och lämna mitt lönekonto-nummer, häärligt va? ;) gillar ordet lön.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0